Znajdź się na billboardzie CH Rondo i odbierz nagrodę

Już w najbliższy weekend – 12 i 13 stycznia – Centrum Handlowe Rondo organizuje niezapomnianą sesję fotograficzną, której bohaterami mogą zostać wszyscy klienci bydgoskiego centrum handlowego.

W godzinach od 11.00 do 19.00 w specjalnej Strefie Foto każdy, kto zapozuje przed obiektywem aparatu otrzyma swoje zdjęcie oprawione w ramkę, a 60 najciekawszych twarzy wybranych przez komisję konkursową pojawi się na billboardach Centrum Handlowego Rondo. Na wszystkie osoby, które trafią na billboardy, czekają atrakcyjne karty podarunkowe o wartości 300 złotych.

Konkurs „Znajdź się na billboardzie” ma na celu nagrodzenie Klientów, którzy lubią odwiedzać Centrum Handlowe Rondo i traktują je jako miejsce codziennych zakupów. Najważniejszym punktem zabawy jest profesjonalna sesja zdjęciowa z udziałem Klientów CH Rondo, która odbędzie się w dniach 12-13 stycznia w centralnej części galerii, w pobliżu strefy gastronomicznej.

O perfekcyjny wygląd i dobre samopoczucie przed sesją zadba profesjonalna wizażystka, a przyjazny fotograf podpowie jaką pozę przyjąć, aby wyglądać najbardziej korzystnie. Pomoże także ukazać przed obiektywem różne emocje – radość, zdziwienie, a dla uatrakcyjnienia zdjęcia, wręczy ciekawy rekwizyt. Każdy uczestnik sesji otrzyma swoje zdjęcie oprawione w ramkę, a 60 najciekawszych osobowości wybranych przez komisję konkursową trafi na billboardy promujące Centrum Handlowe Rondo. Wszyscy, którzy znajdą się na 60 najbardziej interesujących zdjęciach otrzymają karty podarunkowe o wartości 300 złotych na zakupy w CH Rondo.

Konkurs „Znajdź siebie na billboardzie” jest jedną z pierwszych akcji z cyklu wydarzeń skierowanych do lokalnej społeczności centrum, podkreślających zaangażowanie CH Rondo w życie klientów robiących tu codzienne zakupy.

„Cieszymy się, że tak wielu klientów regularnie odwiedza nasze centrum handlowe. W 2013 roku chcemy im za to podziękować, dlatego organizujemy niekonwencjonalną akcję zapraszając wszystkich do udziału w konkursie ‘Znajdź się na billboardzie’. Mam nadzieję, że sprawi ona wiele radości naszym klientom. Zapraszam wszystkich do udziału w zabawie – przyjdź do CH Rondo i pokaż swoje najpiękniejsze emocje przed obiektywem aparatu” – mówi Joanna Sawośko, dyrektor Centrum Handlowego Rondo.

Konkurs „Znajdź się na billboardzie” trwa do 14 lutego 2013 roku. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie internetowej www.chrondo.pl. Billboardy prezentujące twarze pierwszych zwycięzców konkursu pojawią się na bydgoskich ulicach już na początku marca.

Informacje o firmie:

Centrum Handlowe RONDO to centrum II generacji, pierwszy tego typu obiekt handlowy w Bydgoszczy. Całkowita powierzchnia użytkowa Ronda to prawie 60.000m2.

Głównym najemcą i magnesem dla klientów jest hipermarket Real. Ofertę centrum stanowi również 45 butików i sklepów średnio powierzchniowych. Centrum Handlowe RONDO może pochwalić się doskonałą lokalizacją – ok.1,5 km od ścisłego centrum miasta oraz łatwą dostępnością dzięki przebiegającym tuż przy Centrum skrzyżowaniu wielu linii tramwajowych i autobusowych. Dojazd samochodem, rowerem czy motocyklem również nie sprawia trudności, gdyż do centrum prowadzą zjazdy z trzech głównych arterii w mieście. Centrum zlokalizowane jest przy jednym z głównych skrzyżowań, gdzie zbiegają się trasy krajowe – w kierunku Poznania, Koszalina / Szczecina, a także Warszawy.

W ofercie Centrum występują znane ogólnopolskie marki, cenione przez klientów nie tylko ze względu na jakość swych produktów, ale również przystępną cenę. W Bydgoszczy tylko w RONDZIE klienci mają możliwość odwiedzenia takich sklepów jak: Go Sport czy Lynx Optique.

Właścicielem obiektu jest spółka celowa CH Bydgoszcz Sp. z o.o., należąca do GE Capital Real Estate. Zarządcą CH Rondo jest firma Apsys Polska Sp. z o.o.